panda
panda

پرستار كودك در منزل چيست

 
والديني كه شاغل هستند و در طول روز نمي‌توانند در كنار فرزند خود حضور داشته باشند ترجيح مي‌دهند كودك در منزل تحت مراقبت پرستار باشد و در محيط امن و آرام منزل نگهداري شود. از اين رو بهترين راه انتخاب پرستار كودك براي نگهداري از كودك در منزل مي‌باشد. انتخاب پرستار كودك در منزل بايد با دقت انجام شود زيرا كودك تمام طول روز با او در ارتباط است و خصوصيات اخلاقي و رفتاري پرستار بر كودك تاثير خواهد گذاشت. در اين مقاله قصد داريم چند ويژگي مهم يك پرستار كودك خوب را برشماريم، دقت داشته باشيد كه انتخاب پرستار كودك و پرستار سالمند در منزل از اهميت بالايي برخوردار است و بايد خصوصيات اخلاقي و رفتاري پرستار به دقت بررسي شود.
پرستار كودك مدت زمان زيادي را در طول روز با فرزند شما سپري مي‌كند و به همين دليل براي انتخاب پرستار بايد بسيار دقت داشته باشيد. اينكه پرستار كودك چه سني دارد و خصوصيات رفتاري وي به چه صورت است و چگونه با كودكان ارتباط برقرار مي‌كند، همگي از جمله مسائلي هستند كه بايد به دقت مورد بررسي قرار گيرند. بنابراين در زمان انتخاب پرستار كودك در منزل نكات زير را كه از ويژگي‌هاي يك پرستار كودك خوب است در نظر داشته باشيد:
پرستار كودك بايد قابل اعتماد باشد: والدين معمولا در اين مورد بسيار نگران هستند و خيلي سخت مي‌توانند به فردي اعتماد كنند و فرزندشان را به وي بسپارند. به همين دليل براي اطمينان خاطر خود و فرزندتان بهتر است با پرستار كودك در منزل به صورت خصوصي ملاقات داشته باشيد و يا شخصا با وي صحبت كنيد. در مورد نحوه نگهداري از فرزند و قوانين مربوط به خانه با وي صحبت كنيد. تاكيد كنيد كه پرستار در منزل تمام مدتي كه در محل حضور دارد بايد از كودك مراقبت كند و از صحبت كردن با تلفن همراه و دعوت از دوستان به خانه اجتناب كند. پرستار بايد به طور مداوم در كنار فرزند حضور داشته باشد و از او مراقبت كند. استفاده مدوام از گوشي و تماشاي تلويزيون نبايد در ساعات كاري وي انجام شود.
پرستار كودك بايد وقت شناس باشد: والدين در طول هفته بايد در ساعت مشخصي از منزل خارج شوند تا بتوانند به موقع در محل كار خود حاضر شوند. به همين دليل وقت شناس بودن پرستار كودك در منزل از اهميت بالايي برخوردار است. اگر پرستار هر روز به يك بهانه دير به منزل برسد، نظم خانواده به هم مي‌ريزد و والدين نمي‌توانند به موقع از خانه خارج شوند. در صورتيكه مشكلي براي پرستار بوجود آمد بايد روز قبل يا ساعتي قبل به والدين اطلاع داده شود تا آنها بتوانند برنامه كار خود را تغيير دهند و يا كودك را نزد شخص ديگري بسپارند. اين مورد از جمله تعهدات يك پرستار خوب و وظيفه شناس است.
پرستار كودك فردي صبور و مهربان است: ارتباط با كودكان و گذراندن وقت با آنها بسيار لذت بخش است و اين لذت زماني حاص مي‌شود كه شما فردي آرام و صبور باشيد. صبر و حوصله بالا از ويژگي‌هاي بارز يك پرستار كودك خوب و حرفه‌اي است. كودكان در طول روز ممكن است به دلايل مختلف بهانه گيري كنند و يا از انجام كاري امتناع ورزند، پرستار مي‌تواند با استفاده از تجربه و تخصص خود به صورتي فرزند را آرام كند و او را با بازي يا وسيله‌اي سرگرم كند. پرستار كودك هرگز اجازه تندخويي و پرخاش با كودك را ندارد. پرستار كودك بايد بداند كه با هر كودك چگونه بايد رفتار كرد. كودكان در سنين مختلف خصوصيات رفتاري متفاوتي دارند و لجبازي‌ها و شيطنت آنها در هر سن متفاوت خواهد بود.
 

مزاياي پرستار كودك در منزل

 
پدر و مادر در زندگي تلاش مي‌نمايند تا كودكشان در آرامش و رفاه رشد كند. در شرايطي كه پدر و مادر هر دو شاغل هستند و ساعتي از روز را بيرون از منزل حضور دارند دغدغه مراقبت از كودك را خواهند داشت. زيرا نمي‌توان كودك را همه روزه نزد اقوام سپرد و يا سپردن كودك به مهد كودك نيز سختي‌هاي خود را دارد. مشكلات رفت و آمد و حضور به موقع در محل كار از مشكلاتي است كه در زمان بردن كودك به مهد پيش مي‌آيد. از طرفي مهد محيطي است كه كودكان بسياري در آنجا حضور دارند و احتمال بيماري كودك و عدم رسيدگي به كودك بيشتر خواهد شد. به همين دليل بهترين گزينه استخدام پرستار در منزل مي‌باشد.
ما مفتخر هستيم كه توانسته‌ايم اين امكان را براي والدين عزيز فراهم نمائيم كه با اعزام پرستار كودك در منزل از دغدغه‌هاي آنها بكاهيم. والدين مي‌توانند با مراجعه به سايت و انتخاب نوع خدمت و شهر درخواست خود را ثبت نمايند و از مزاياي حضور پرستار كودك در منزل بهره مند گردند. ما پرستاراني مجرب و متخصص را به شما معرفي خواهيم نمود و شما مي‌توانيد با اطمينان خاطر كودكتان را در منزل به پرستار بسپاريد و با خيالي آسوده به فعاليت‌هاي خود بپردازيد. براي كسب اطلاعات بيشتر و مشورت با كارشناسان ما با شماره تلفن‌هاي مركز تماس حاصل نمائيد.
پرستار كودك بايد هميشه در دسترس باشد و منعطف باشد: در زندگي هر فردي ممكن است اتفاقاتي رخ دهد كه والدين مجبور باشند در ساعتي به غير از ساعت كاري پرستار از وي بخواهند تا به منزل آنها مراجعه كند و از كودكشان مراقبت كند. يكي از ويژگي‌هاي يك پرستار خوب و متعهد منعطف بودن وي است. به اين معني كه هميشه در دسترس است و اگر كاري ضروري براي شما پيش آيد مي‌توانيد با اطمينان از او بخواهيد كه از كودكتان مراقبت كند. يك پرستار متعهد و وظيفه شناس مي‌تواند اين اطمينان را در شما ايجاد كند كه هرگاه به كمك وي نياز داشتيد مي‌توانيد با او تماس بگيريد.
پرستار كودك فردي با تجربه و ماهر است: مهارت پرستار در مراقبت از كودك از مهمترين ويژگي‌هاي يك پرستار حرفه‌اي و كارآزموده است. پرستار بايد بداند كه در زمان وقوع حادثه براي كودك يا آسيب ديدن او چه كاري انجام دهد و با مراقبت‌هاي اوليه آشنايي داشته باشد. همچنين يك پرستار مجرب و ماهر به خوبي با تكنيك‌هاي رفتاري آشنا است و مي‌داند كه وقتي كودكي پرخاش مي‌كند و يا تندخويي و لجبازي دارد، چگونه بايد با كودك رفتار كند تا بتواند شرايط را تحت كنترل خود داشته باشد. كنترل بحران‌هاي موجود در زمان نگهداري از كودك تنها با استفاده از مهارت و تجربه امكان پذير خواهد بود. به عنوان مثال درمان دل درد در كودكان و درمان تب در كودكان تنها با مهارت و تجربه پرستار امكان پذير خواهد بود.
 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: پرستار كودك در منزل،
موضوع:
[ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۱۵:۴۳ ] [ panda ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی