panda
panda

مشاوره روانشناسي چيست

 
مشاوره روانشناسي به منظور بررسي رفتار و نحوه زندگي افراد در سنين مختلف و بهبود عملكرد افراد و روابط اجتماعي انجام مي‌گردد. بسياري از افراد در زندگي فردي، شغلي، تحصيلي و اجتماعي خود با مشكلاتي روبرو مي‌شوند كه ممكن است آرامش زندگي را تحت تاثير قرار دهد. مشاوره روانشناسي به اين افراد كمك خواهد كرد تا بتوانند به بهترين شكل با مشكلات زندگي برخورد نمايند و شرايط روحي و عاطفي خود را بهبود بخشند. بدين ترتيب زندگي آرام و بدون دغدغه‌اي را تجربه خواهند نمود.
در اين بخش به چندين مزيت مشاوره روانشناسي خواهيم پرداخت.
بهبود خلق و خوي فردي و كاهش احتمال بروز بيماري‌هاي رواني مانند افسردگي و اختلالات عاطفي
كاهش اضطراب و انواع وسواس فكري
كاهش بيماري‌هاي جسمي با تقويت روحيه و بهبود حال رواني
آموزش مهارت‌هاي اجتماعي و موفقيت افراد در جامعه فردي و شغلي
يافتن هدف و انگيزه براي ادامه زندگي و افزايش اعتماد به نفس
بهبود روابط خانوادگي و كاهش مشكلات زناشويي
آموزش فرزند پروري و بهبود روابط فرزندان با اعضاي خانواده
تقويت روحيه كار تيمي و بهبود ارتباطات شغلي
حل مشكلات تحصيلي و رفتاري در جوانان و نوجوانان
بهبود سلامت روان در افراد با حل مشكلات رفتاري و شخصيتي
در جواب اين سوال بايد بگوئيم بله، تمامي افراد خانواده از سنين كودكي تا ميانسالي به مشاوره روانشناسي نياز دارند، زيرا هر فردي در هر سني، مشكلات خاصي را تجربه مي‌نمايد كه راهنمايي مشاور روانشناس مي‌تواند در حل مشكلات و چالش‌هاي زندگي موثر باشد. مشاوره تلفني روانشناسي در رابطه با مسائل مختلفي انجام مي‌شود كه در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهيم كرد.
 

مزاياي مشاوره روانشناسي با آزمايش آنلاين

 
هميشه در دسترس است: يكي از مهمترين مزاياي مشاوره روانشناسي تلفني در دسترس بودن آن است. شما مي‌توانيد در هر مكان و هر ساعتي از روز با مشاوران در ارتباط باشيد. براي مشاوره تلفني نيازي به رزرو نوبت و طي مسافتي طولاني براي ملاقات با روانشناس نخواهيد داشت.
كاهش هزينه ها: با استفاده از مشاوره روانشناسي تلفني بسياري از هزينه‌هاي رفت و آمد كاهش مي‌يابد و هزينه ويزيت نيز بسيار كمتر از مراجعه حضوري خواهد بود. بدين ترتيب شما مي‌توانيد تعداد جلسات بيشتري با روانشناسان آزمايش آنلاين صحبت كنيد و از راهنمايي ايشان بهره مند گرديد.
راحتي در برقراري تماس: براي براقراري ارتباط با مشاوران ما، مي‌توانيد به راحتي با استفاده از تلفن همراه يا تلفن منزل با مركز تماس گرفته و از خدمات روانشناسي بهره مند گرديد.
به طور كلي بسياري از افراد جامعه در هر سني و با هر پست و مقامي در زندگي خود با مشكلاتي دست پنجه نرم مي‌كنند كه نيازمند صحبت كردن و مشورت گرفتن از يك فرد متخصص و با تجربه هستند. قطعا بهترين فرد براي مشورت، فردي است كه در زمينه مسائل فردي و رواني داراي تخصص باشد بتواند ذهن و روان افراد را رمز گشايي كند و راه حل درست را پيش روي آنها قرار دهد. به همين علت بهترين راه صحبت كردن با يك روانشناس و مشاور متعهد و دلسوز مي‌باشد. از اين فرصت استفاده كنيد و كيفيت زندگي خود را بهبود بخشيد. ما همراه شما هستيم.
صحبت كردن با روانشناس و بيان مشكلات و دغدغه‌هاي ذهني در كاهش ميزان اختلالات رفتاري و اخلاقي بسيار موثر خواهد بود. همچنين در دسترس بودن روانشناسان براي ارائه مشاوره روانشناسي رايگان اين امكان را براي افراد جامعه فراهم آورده است تا تحت هر شرايطي و در هر زمان از روز بتوانند با ايشان تماس برقرار نموده و راهنمايي‌هاي لازم را دريافت نمايند.
 
 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره روانشناسي،
موضوع:
[ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۸:۵۸ ] [ panda ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی