panda
panda

راديولوژي در منزل چيست

 
يكي از خدمات جديد آزمايش آنلاين، انجام راديولوژي قسمت‌هاي مختلف بدن مانند ناحيه شكمي، زانوها و كمر است. با پركردن اين فرم، مي‌توانيد خدمت مورد نظر و نتيجه آن را در منزل دريافت كنيد.
راديولوژي يكي از رو‌شهاي تشخيصي براي بررسي برخي بيماري‌ها و تغيير حالات طبيعي اعضاي بدن است. دستگاه راديولوژي با استفاده از پرتو ايكس و يا ساير امواج، از نواحي مانند كمر، زانو، استخوان‌ها تصويربرداري مي‌كند و پزشك معالج با توجه به تصاوير، وضعيت بدني را مي‌سنجد.
اگرچه به طور معمول، انجام راديولوژي در منزل ، كاري نشدني به نظر مي‌رسد، اما خوشبختانه با پيشرفت علم، دستگاه‌هاي پرتابلي (قابل حمل) براي راديولوژي طراحي شده‌اند كه با كارايي مناسبي، تصويربرداري از اندام‌هاي داخلي بدن را انجام مي‌دهد. بنابراين شما با اطمينان مي‌توانيد اين خدمت را درخواست دهيد. البته بايد توجه داشته باشيد اين خدمت با توجه به شرايط ويژه‌اي كه دارد، خدمت گران قيمتي محسوب مي شود.
راديولوژي در منزل انواع مختلفي دارد. برخي از راديولوژيست‌ها فقط گاهي اوقات معاينات در منزل را (در موارد اورژانسي و اضطراري) انجام مي‌دهند. برخي ديگر يك يا چند روز ثابت در هفته به كار در خانه اختصاص داده شده‌اند و برخي ديگر به صورت تمام وقت در منزل افراد بيمار خدمات ارائه مي‌دهند. فرقي نمي‌كند كه شما در زمان نياز به راديولوژي در كدام دسته قرار بگيريد. منظور از دسته اين است كه نياز تمام وقت يا نيمه وقت به راديولوژي در منزل داشته باشيد. نكته حائز اهميت اين است كه هيج كجا خانه خوده آدم نمي‌شود و درصد بسيار بالايي از افراد امروزه به علت وجود ويروس كرونا عادت كرده‌اند كه اكثر كارهاي خود را در خانه انجام دهند.
بخش راديولوژي در منزل ما شامل تيمي متشكل از يك راديوگراف و يك پرستار است كه براي انجام CXR، سواب نازوفارنكس (و در صورت نياز، نمونه خون)، به خانه بيمار مي‌روند و موارد مورد نياز انجام مي‌شود. استفاده از اين خدمت باعث مي‌شود تا افراد مبتلا به اين عفونت، ايزوله شدن در خانه يا پذيرش در اتاق اورژانس (در صورت نياز) راحت تر پشت سر بگذارند. بنابراين، از مزاياي برجسته راديولوژي در منزل، به ويژه در زمان وجود اين ويروس منحوس بدين صورت است كه رويكرد مراقبت‌هاي بهداشتي را به خانه بيمار مي‌آورد، خطر مراجعه افراد آلوده به مطب پزشكان خانواده يا بخش‌هاي اورژانس را كاهش مي‌دهد و پزشكي جامعه را تقويت مي‌كند و در عين حال ارتباط قوي با بخش‌هاي راديولوژي حفظ مي‌كند.
راديولوژي در منزل دقيقا به صورتي انجام مي‌شود كه گويي شما در مطب پزشك هستيد. خبر خوب اينكه، تقاضا روز افزون و پيشرفت چشمگير فاناوري‌هاي مربوط به راديولوژي در منزل، اين امكان را فراهم آورده است تا اين خدمت در منزل افراد به بهترين نحو و با بالاترين كيفيت صورت گيرد. اين بدين خاطر است كه تجهيزات مورد استفاده در راديولوژي در منزف قابل حمل هستند و به خاطر سبكي و ابعاد به مراتب سبك تر (نسبت به قبل) فرصت ارائه حساس ترين خدمات پزشكي را به طور سيار به ارمغان آورده است.
علاوه بر تمامي مطالب اشاره شده در بالا، پيشرفت عصي ديجيتال نيز اين خدمت را دستخول تحول مثبت كرده است. اين بدين معناست كه در مقايسه با گذشته، تكنسين‌ها قادر هستند بلافاصله پس از عكس برداري، از كيفيت تصاوير ديجيتالي كه ثبت كرده‌اند، آگاه شوند و همچنين به منظور تهيه عكس پزشكي، لازم نيست فرايند طولاني مدت و زمان بر پردازش فيلم را پشت سر بگذارند.
 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: راديولوژي در منزل،
موضوع:
[ ۷ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۰:۴۱ ] [ panda ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی