panda
panda

مشاوره پزشكي اطفال چيست

 

متخصصان اطفال، پزشكان آموزش ديده ويژه‌اي هستند كه با نوزادان، كودكان و نوجوانان در ارتباط هستند. كودكان با رشد سريع تغييرات فيزيكي، عاطفي و رفتاري را تجربه مي‌كنند. كودكان و نوجوانان همچنين نيازهاي پزشكي منحصر به فردي دارند كه ممكن است خارج از تخصص پزشكاني باشد كه عمدتا بزرگسالان را درمان مي‌كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد مشاوره پزشكي اطفال ، از جمله كارهايي كه انجام مي‌دهد و افرادي را كه درمان مي‌كند به خواندن ادامه دهيد.

متخصص اطفال پزشكي است كه بر سلامت نوزادان، كودكان، نوجوانان و جوانان تمركز دارد. مراقبت از كودكان از بدو تولد شروع مي‌شود و تا 21 سالگي يا بيشتر طول مي‌كشد. متخصصان اطفال مسائل جسمي، رفتاري و رشدي كه بر كودكان تأثير مي‌گذارند را پيشگيري، تشخيص و مديريت مي‌كنند. برخي از متخصصان اطفال به صورت عمومي كار مي‌كنند. برخي ديگر در درمان كودكان با شرايط خاص تخصص دارند. به بيان ساده‌تر، داراي تخصص در رشته هاي مختلف اطفال مانند مغز و اعصاب، گوارش و… هستند. پزشك اطفال آنلاين با توجه به تخصص و مشكل فرزند شما قادر است از طريق تماس تلفني و همچنين به صورت آنلاين (تماس تصويري) با شما ارتباط برقرار كرده و شما را براي برطرف كردن مشكل فرزند دلبندتان راهنمايي كند.

 

مشاوره پزشكي اطفال آنلاين

 

پزشكان اطفال داراي مسئوليت‌هاي گسترده‌اي هستند. آنها همه كارها را از انجام معاينات خوب نوزاد تا مديريت بيماري‌هاي مزمن انجام مي‌دهند. پزشك اطفال آنلاين طيف متنوعي از خدمات مرتبط با سلامت را ارائه مي‌دهد. همچنين مراقبت‌هاي پيشگيرانه و همچنين تشخيص و درمان عفونت‌ها، جراحات و بيماري‌ها را انجام مي دهند. پزشك اطفال در صورتي كه به منزل شما اعزام شود، معمولاً اقدامات زير را انجام مي‌دهند:

پزشك اطفال آنلاين نيز قادر است با توجه به علائم و به طور كلي اطلاعاتي كه به آنها گزارش مي‌شوند، راه و روش‌هاي درماني بسياري را به والدين ارائه دهند. پزشك اطفال آنلاين آموزش‌هاي بسيار زيادي در مورد درمان‌ها و روش‌هاي تشخيصي خاص دريافت مي‌كنند.

والدين و افرادي كه از كودكان مراقبت مي‌كنند، مي‌توانند براي بررسي نتايج ويزيت‌هاي دوره‌اي كودك خود با پزشك اطفال آنلاين صحبت كنند. ملاقات آنلاين با پزشك اطفال فرصتي براي والدين و مراقبان است تا هر سوالي را كه ممكن است در مورد سلامت فرزندشان داشته باشند، بپرسند. همچنين، تخمين زده مي‌شود كه از هر 6 كودك بين 3 تا 17 سال، 1 نفر حداقل به مشكل در رشد يا رفتار دچار است. شناسايي زودهنگام و درمان مي‌تواند منجر به نتايج بلندمدت بهتري براي كودكان خردسال شود. بنابراين، مهم است كه اين جلسات آنلاين با پزشك و متخصص اطفال جدي گرفته شود.

در طول مشاوره  پزشكي اطفال، وي رشد فيزيكي و عاطفي كودك را ارزيابي مي‌كند. آنها همچنين ممكن است در مورد غذا خوردن، خوابيدن و عادات اجتماعي كودك از والدين سوال بپرسند. پزشكان اطفال آنلاين مي‌تواند در صورت داشتن علائمي كه نشان دهنده مشكل جسمي يا رفتاري كودك باشد، به والدين و مربيان اطلاع دهد. به طور كلي، توصيه مي‌شود كه والدين يا مراقبان در طول سال بارها و بارها از جلسات آنلاين با پزشك اطفال استفاده كنند و كودك نيز پزشك را ملاقات كند. كودكان بين 1 تا 2 سال بايد هر 3 تا 6 ماه يك بار با پزشك اطفال ملاقات آنلاين داشته باشند. براي برقراري ارتباط با پزشك اطفال آنلاين مي‌توانيد با ما تماس بگيريد و يا به صورت آنلاين و از طريق سايت براي رزرو وقت اقدامات لازم را انجام دهيد. در نهايت، در زمان تعيين شده از سمت شما و همچنين با توجه به مشكل كودكتان با متخصص اطفال واجد شرايط به صورت تماس صوتي و يا تصويري صحبت خواهيد كرد.

والدين يا مراقباني كه دائماً در مورد سلامت فرزندشان نگراني دارند، بايد با پزشك اطفال آنلاين نيز تماس بگيرند و با او صحبت كنند. به خصوص در شرايطي كه به تنهايي قادر به مديريت آن نيستيد. اگر كودك تب 40 درجه سانتيگراد يا بيشتر دارد، يا اگر تب با تشنج در كودكان، گيجي، گريه مداوم يا مشكل تنفسي همراه باشد، بايد به اورژانس مراجعه كنيد. اگر دماي بدن يك نوزاد كوچكتر از 2 ماه در مقعد 38 درجه سانتيگراد است، با اورژانس تماس بگيريد. هر والديني كه فكر مي‌كنند فرزندشان دچار يك مورد اورژانس پزشكي است بايد به نزديك‌ترين اورژانس مراجعه كند.

 

پزشكان اطفال مي‌توانند به عنوان پزشك مراقبت‌هاي اوليه كار كنند يا در درمان كودكان در محدوده‌هاي سني خاص يا با شرايط خاص تخصص داشته باشند. والدين و مراقبان بهتر است به صورت مكرر شرايط لازم را براي كودك خود محيا كنند تا با پزشك اطفال به صورت آنلاين صحبت كنند و از نظر رشد رفتاري و عاطفي و ساير موارد مورد بررسي و ارزيابي قرار بگيرند. براي دريافت اين خدمت تنها كافيست با ما تماس بگيريد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره پزشكي اطفال،
موضوع:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۱:۱۳ ] [ panda ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی