panda
panda

دامپزشك در منزل چه مزايايي دارد؟

 

دقدقه جابجايي پت هاي خود را نداشته باشيد با ويزيت دامپزشك در منزل اين مشكل را براي خود حل كنيد

امروزه داشتن حيوان خانگي تبديل به علاقه مندي اكثر افراد شده كه البته بايد از جوانب مختلفي مورد بررسي قرار بگيرد و بايد بدانيد كه محافظت از سلامتي آنها اولين مسئوليت شماست. با كمك ويزيت دامپزشك در منزل مي‌توان خدمات بسيار زيادي كه حيوانات خانگي اغلب به صورت منظم به آنها احتياج دارند را دريافت كنيد. اين خدمات عبارتند از عقيم سازي، معاينه و تزريقات در منزل، تزريق واكسن، تزريق ميكروچيپ، صدور شناسنامه و گواهي سلامت، شست و شو، كوتاهي مو و ناخن و... . براي دريافت هر يك از اين خدمات تنها كافيست با ما تماس بگيريد.

 

ويزيت دامپزشك در منزل

 

تماس با دامپزشك در منزل چندين مزيت دارد كه به شرح زير هستند:

دريافت راحت خدمات: ما بر اساس برنامه كار و زندگي شما فعاليت مي‌كنيم و به خانه شما مي‌آييم. ديگر با رفت و آمد به كلينيك‌ها و انتظار در اين مراكز وقت خود را تلف نكنيد و از ويزيت دامپزشك در منزل استفاده كنيد.

ارائه مجموعه گسترده‌اي از خدمات: تنها با يك تماس و رزو زمان و محل مورد نظر خود قادر هستيد مجموعه‌ گسترده‌اي از خدمات را دريافت كنيد. دامپزشكي كه به منزل و يا محل موردنظر شما مراجعه مي‌كند، كاملا مجهز است و قادر است تمامي خدمات از قبيل تزريق ميكروچيپ، واكسن، عقيم سازي و... را با بالاترين كيفيت ارائه دهد.

كاهش استرس براي حيوان خانگي: حيوان خانگي وقتي در خانه درمان مي‌شوند احساس راحتي بيشتري مي‌كنند و دچار اضطراب ناشي از مسير و حضور در مراكز درماني نمي‌شود.

ارتباط آسان: كافيست با شماره ما تماس گرفته و با متخصصين اين حوزه سوالات خود را مطرح نماييد. همچنين در صورتي كه پت شما آزمايشي را انجام داده است، قادر هستيد با مشاورين ما در خصوص نتيجه آزمايش و اقدامات لازم بعدي و يا در مورد عقيم سازي، تزريق واكسن و هر اقدام ديگري كه به كنترل و حفظ سلامتي حيوان خانگي شما كمك مي‌كند، صحبت كنيد.

واكسن‌ها به پيشگيري بسياري از بيماري‌هايي كه حيوانات خانگي را تحت تاثير قرار مي‌دهند كمك مي‌كند و يكي از ساده ترين راه‌ها براي كمك به آنها به منظور داشتن زندگي طولاني و سالم است. واكسن‌ها به آماده سازي سيستم ايمني بدن حيوانات خانگي براي مبارزه با هجوم ارگانيسم‌هاي عامل بيماري كمك مي‌كنند و اگر در معرض بيماري واقعي قرار گيرند، سيستم ايمني بدن آنها آماده خواهد بود تا آن را به طور كامل تشخيص داده و مبارزه كند يا شدت بيماري را كاهش دهد.

حيوانات خانگي لازم است در سنين خاص، واكسن‌هاي مختلف و مشخصي را دريافت كنند كه به آنها در تقويت سيستم ايمني و عدم ابتلا به بيماري‌هاي مختلف از جمله هاري جلوگيري شود. اگر تا به امروز پت شما هيچگونه واكسني دريافت نكرده است و يا اطلاعات كافي در مورد اين موضوع نداريد، با مشاورين ما تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: دامپزشك در منزل،
موضوع:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۰:۱۶ ] [ panda ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی